Bristande kommunikation

Är det något jag har svårt för så är det när det brister i kommunikationen och folk blir sittandes och väntar på att få information eller någonting levererat. Det är ärligt talat inte svårt att nämna att man blir sen med något eller att man blivit tvungen att hoppa på en uppgift innan man slutför det som förväntas.

Dagens feedback till en av mina leads handlade just om detta. Vederbörande hade helt enkelt "trott" att vårt leveransdatum blivit ändrat varpå han börjat arbeta med annat. Samtidigt som flertalet väntade just på hans leverans. Det minsta jag begär är att man mailar/talar om att eftersom jag "hört" att leveransen förändrats går jag på dessa uppgifterna istället. Dock får jag ju ta på mig lite av skulden att jag kanske inte varit tillräckligt tydlig. Räkna med att jag kommer vara det i fortsättningen.

-DNPL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0