Mål och måluppföljning

Att sätta upp mål och sedan följa upp dem är knappast något nytt. Dock tror jag att man kan göra det på en bredare front för fler saker i arbetslivet. Det är lätt att saker och ting faller mellan stolarna om man inte följer upp ordentligt. Förrutom mina uppenbara mål att levera mitt projekt i tid, har jag även utvecklingsmål för både mig själv och mina närmaste medarbetare. På måndag skall jag ta och sätta mig ner och skriva ner vilka mål jag har och sedan banne mig följa upp hur jag arbetar mot dem.

Nu skall jag avsluta en liten powerpoint presentation och sedan njuta av det sista helgen har att erbjuda. Tur man skiter i fotboll, annars kanske man varit på dåligt humör idag.

-DNPL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0