Hello world

Jaha då skall vi se. Skapa konto, gett namn på bloggen och sedan vips. Nu är vi igång. Ändra lite inställningar. Testa olika teman (oj vad få färdiga teman det fanns) och nu första inlägget.

När jag fått lite kläm på detta bloggandet kommer jag att ägna mig åt det jag egentligen vill få utlopp för på denna bloggen. Vilket är att skriva om mina erfarenheter som projektledare - ny projektledare. Jag hoppas att även om jag kommer harkla ur mig en hel del idiotiska inlägg att det även kommer en och annan guldklimp som någon någonstans kommer att ha nytta av i en ledarskapsroll.

För säkerhetsskull vill jag påpeka redan här och nu i första inlägget att jag inte anser mig själv vara en stjärna inom ämnet - men - att jag ämnar att bli någon gång i framtiden, helst före jag fyller 40 eller i alla fall 50.

På återseende.

.DNPL

(Den Nya Projektledaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0